Tots junts vencerem (We shall overcome)

Aquesta cançó té les seves arrels en cançons tradicionals afroamericanes, i va guanyar popularitat com a himne del moviment pels drets civils a mitjans del segle XX.  Ha transcendit les seves arrels i ha estat adoptada com a himne en lluites per la justícia i els drets humans a tot el món.

Hem d'aconseguir véncer els grans problemes que tenim… amb tothom, tota la Humanitat juntes totes les persones... Vencerem!!!

Tots junts vencerem (We shall overcome)
Pete Seeger  
(s/Pete: no era una cançó, era la cançó… s’ha escampat per tot el món)

ESCOLTAR

Tots junts vencerem
Tots junts vencerem
Tots junts vencerem, demà
Oh, dins del meu cor, crec fermament
Tots junts vencerem, demà

Avançem donant la mà
Avançem donant la mà
Avançem donant la mà
Oh, dins del meu cor, crec fermament
Tots junts  vencerem, demà

Comencem a viure en pau
Comencem a viure en pau
Comencem a viure en pau
Oh, dins del meu cor, crec fermament
Tots junts vencerem, demà

No tenim cap por
No tenim cap por
No tenim cap por, avui
Oh, dins del meu cor, crec fermament
Tots junts vencerem, demà

Lliures hem de ser
Lliures hem de ser
Lliures hem de ser, avui
Oh, dins del meu cor, crec fermament
Tots junts vencerem, demà

Unim-nos ja tot el món
Unim-nos ja tot el món
Unim-nos ja tot el món
Oh, dins del meu cor, crec fermament
Tots junts vencerem, demà



(amb els acords)