Anit vaig tenir un somni estrany (Last Night I Had the Strangest Dream)

Els somnis a vegades són premonitoris i s’acompleixen, tant de bó aquest ho sigui…

Anit vaig tenir un somni estrany (Last Night I Had the Strangest Dream)  
Lletra i música de Ed McCurdy, interpretada per Pete Seeger
traducció: Ton   (C5 SolM - DoM
ESCOLTAR

Anit vaig tenir un somni estrany
Que mai no havia somniat
Vaig somniar que el món al final
Posava fi a les guerres (cor)

Vaig somniar una habitació
Amb dones i homes valents
I un paper on signaven
Mai més farem la guerra

I quan el paper va ser signat
Milions de copies van fer
Totes i tots es van donar la mà
I agraïts van pregar

I la gent al carrer de baix
Ballaven girant i voltant
I al darrera armes i galons
Tirats estaven a pilots

Anit vaig tenir un somni estrany
Que mai no havia somniat
Vaig somniar que el món al final
Posava fi a les guerres