Vell dimoni del temps (Old devil time)

Amb la comunitat trobem el suport necessari. Avui dia el sistema competitiu i agressiu fomenta l’individualisme i és molt important avui més que mai, crear comunitats locals de suport mutu i cooperació…

Vell dimoni del temps (Old devil time)
Pete Seeger (1969)(la canta en la pelicula “dime que me amas Junie Moon”)
Traducció: Ton Dalmau  (C5 DoM - FaM)


vell dimoni del temps, ara et vull enganyar
vell dimoni del temps, sempre em vols enfonsar
quan estic deprimit els que m’estimen venen
i m'ajuden a aixecar-me per lluitar

dimoni de la por, tens les mans gelades
dimoni de la por, em vols deixar glaçat!
si estic atemorit, els que m’estimen venen
i m'ajuden a aixecar-me per lluitar

dimoni del dolor, sovint m'has enxampat,
volies que plorés I que vulgues acabar
I en el mateix moment els que m’estimen venen
i m’ajuden a aixecar-me per lluitar

dimoni de l'odi, fa molt temps que et conec,
vaig descobrir el verí del teu alè.
Quan et sento mentir, els meus estimates venen
i m'ajuden a aixecar-me per lluitar

cap tempesta ni foc ens poden abatre
la força del vent encara ens empeny més
i si tenim por, fem un cercle ben fort
i ens podrem aixecar i cantar plegats