NAVEGANT PER L’EBRE (Sailing down this golden river)

NAVEGANT PER L’EBRE (Sailing down this golden river)

(Pete Seeger)

(Adaptació Ramón Nadal)  (C5 SolM - DoM)


https://www.facebook.com/bernat.manzano/videos/10221118557698648

Quan navego pel riu Ebre

Sol i aigua al meu voltant

I és quan em sento, volant

 

Quan m’envolta la natura

Miro al cel embadalit

I és quan em sento, feliç

 

Llum que escalfa i que em revifa

Aigua clara i el riu corrent

I és quan em sento, content

 

Quan jo vaig cap a Tortosa

Tot llueix i batega el cor

I és quan jo veig que, tinc sort

 

Quan recorro els meandres

Jo, la barca i cara al vent

I és quan em sento, vivent

 

Perquè l’Ebre jo l’estimo

Vull que sigui el meu company

I lliure de brossa n’és, l’afany

 

Aire pur i lleugera brisa

Ric i canto per tot lo riu

I és quan la vida, somriu

 

Sobre l’aigua cristal·lina

Em sento lliure i no esclau

I penso que ens cal viure, en pau

 

Miro al cel amb esperança

Fills i filles han pres el vol

I jo no em sento, gens sol

 

Riu d’amor, ple de bellesa

Malgrat escalfi o faci fred

Cal tenir-lo ara i sempre, ben net