Aixeca’t i camina (Get Up And Go)

La visió de la vida va canviant amb els anys. Cal acceptar cada etapa de la vida i fer tot allò que sigui possible.

Aixeca’t i camina (Get Up And Go)  

Com sé que em queda poca joventut
M’aixeco i marxo, com ahir vaig fer
Però malgrat tot encara somric
I penso on he anat i el que enrera de deixat

La vellesa es or, he sentit dir
Això em pregunto tombant-me pel llit
L’audifon al calaix, les dents al got
Les ulleres a la tauleta de nit
Quan la son ja em fa tancar els ulls
Em pregunto si haig de deixar algo més
Problemes de guerres o de negocis
Em quedo per veure què passa després

Com sé que em queda poca joventut...

De jove anava amb pantalons vermells
Saltava i brincava del cap fins els peus
Quan era més gran amb pantalons blaus
Encara podia ballar tota la nit
Ara sóc gran, pantalons negres
Vaig a la botiga i torno després
Mai em somrius, però ara m’és igual
Prefereixo bufar que deixar de bufar

Com sé que em queda poca joventut...

M’aixeco al matí, trec pols als records
llegeixo el diari busco esqueles
Si no estic allà, es que encara estic viu
Vaig a esmorzar bé i me’n torno al llit

Com sé que em queda poca joventut
M’aixeco i marxo, com ahir vaig fer
Però malgrat tot encara somric
I penso on he anat i el que enrera de deixat